C&A test nieuw winkelconcept in Leidschendam

...

De nieuwe C&A-winkel in the Westfield Mall of the Netherlands. Beeld: C&A.

C&A opent een nieuwe conceptstore in de Westfield Mall of the Netherlands. De winkel is ingericht volgens een nieuw winkelconcept dat in de zomer wordt uitgerold naar duizend locaties in Europa.



Het wereldberoemde modemerk C&A heeft een nieuwe winkel in de spraakmakende Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. Tevens introduceren ze een geheel nieuw winkelconcept dat later zal worden uitgerold naar andere Europese vestigingen, zo meldt het modemerk in een persbericht.

Met een totale oppervlakte van meer dan 2.350 vierkante meter verspreid over drie verdiepingen, is de nieuwe C&A-winkel een ware blikvanger. Het opvallende winkelconcept fungeert als 'Learning Lab' en heeft als doel om meer te leren over de behoeften en wensen van de klant.

Zintuiglijke reis
Volgens het persbericht zorgt de winkel ervoor dat alle zintuigen worden geprikkeld: "Via een harmonieus gebruik van licht, beeldmateriaal, video, materialen voor meubels en natuurlijke rekwisieten, een akoestische ambiance en de keuze van geuren langs de belangrijkste touchpoints, worden klanten verwelkomd om zich onder te dompelen in het merk C&A vanuit een emotioneel standpunt."

Het nieuwe winkelconcept vormt een essentieel onderdeel van C&A's voortdurende modernisering van zijn winkelportfolio. "Deze nieuwe winkel in Leidschendam zal ons waardevolle lessen opleveren die we in andere winkels kunnen toepassen, en we kijken uit naar de feedback van onze klanten en medewerkers. Dit zal ons helpen nog betere en leukere interacties in de winkel te bieden, om tegemoet te komen aan ieders behoefte aan mode en stijl. We willen onze klanten en onze medewerkers elke dag inspireren om zich goed te voelen en er goed uit te zien", aldus Giny Boer, CEO van C&A Europa, in het persbericht.

Benieuwd hoe de winkel eruit ziet? Neem hier alvast een kijkje!

lees meer

Zeeman wil 'maximale openheid' geven.

Goed nieuws

Zeeman laat klant kritische vragen stellen in nieuwe campagne

Goed nieuws

Verrassend: Primark introduceert 'circulaire collectie'

Goed nieuws

Student Tio haalt € 150.000 op voor online sneakercommunity

Goed nieuws

Pieter Pot start door: "Onze strategie zal anders zijn"